Notícies

Sortida de cicle Mitjà

Els alumnes de 3r i 4t van fer la sortida de final de curs a l'Hort de la Sínia. Van aprofitar la sortida per acabar de treballar conceptes relacionat amb l'hort ecològic, que prèviament havien treballat a l'escola amb el proje...

Anem al Liceu

Els alumnes de P4, P5, 1r i 2n van anar d'excursió a Barcelona a veure una obra al Gran Teatre del Liceu. Juntament amb l'experiència d'entrar en un teatre tant majestuós, van poder gaudir de l'espectacle "Els músics de Bremen"...

Final de projecte a 2n

Els alumnes de 2n han acabat el seu projecte sobre els cantants. Han pogut veure de primera mà dues cantants de la nostra ciutat: la Bàrbara Flores i la Maria Jacobs

Celebrem Sant Jordi

Durant la jornada de Sant Jordi vam celebrar diferents activitats. Tots els cursos van sortir a veure les paradetes de llibres i roses durant el matí. També al matí, els alumnes de 4t a 6è van realitzar una activitat de lectura...

4t a la trobada del PCE

Els alumnes de 4t van passar un dia d'activitat física a les instal·lacions del CEM El Fornàs. L'activitat forma part del Pla Català de l'Esport, i van compartir la jornada amb altres escoles de la comarca.

Els alumnes de parvulari de colònies a La Marinada de Cambrils

Els alumnes de parvulari estem  de colònies avui dimarts dia 17 d'abril i demà dia 18. Hem tingut un dia assolellat i fantàstic per fer activitats amb animals del toca toca i buscar tresors a la platja.

Demà ens espera un gran...

Sortida a Vic

Els alumnes de cicle superior van anar a Vic per tal de conèixer la ciutat de la nostra fundadora, Joaquima de Vedruna. Allà van poder fer dues activitats per conèixer la seva vida, i diferents punts emblemàtics de la ciutat de...

Dia mundial de la poesia

El dia 21 de març és el dia mundial de la poesia, i a l'escola ho hem celebrat amb un petit acte després del pati. Els alumnes de 4t, 5è i 6è han llegit diferents poemes, així com el poema de Marc Granell "La poesia"  que engua...

Educació Vial a l'escola

Durant la setmana del 8 al 12 de gener, els alumnes de 4t van realitzar unes sessions d'educació vial impartides per la Policia Local de Valls. La setmana del 19 al 23 de febrer és el torn dels alumnes de 2n que també reben una...

Cicle mitjà fa la calçotada!

El passat dimecres, i com a final de projecte de l'hort, els alumnes de 3r i 4t van gaudir d'una autèntica calçotada a l'escola. Durant l'hora de dinar, van poder realitzar tots els passos que requereix aquest àpat, amb els cal...

Recollim 623 euros en l'Esmorzar Solidari

Cada any el darrer divendres de gener celebrem l'esmorzar solidari.  per tal de col·laborar amb alguna entitat que vetlli pels serveis socials de la població. Darrerament, els guanys obtinguts es destinen al menjador social "La...

Ja ha arribat el tió

Un any més l'AMPA de l'escola va organitzar una sortida per anar a buscar el tió, i des del passat dilluns ja el tenim amb nosaltres. Esperarem amb ganes el dia de fer-lo cagar!

Projecte "El cavaller" a P4

Com a final de projecte, els alumnes de P4 van anar fins al Catllar on van poder visitar el castell de la població. Després d'haver treballat a classe aquest edifici, el fet de poder estar en un de veritat va ser tota una exper...

Setmana de les capacitats

Els alumnes de 5è han participat d'un taller sobre les capacitats. Aquest l'han dut a terme els alumnes del CFGS de l'institut Narcís Oller.

Posteriorment i com a final d'activitat es van desplaçar fins al Centre Cultural, on ...

La Llar al mercat

Els alumnes de la Llar i les seves famílies han visitat el mercat dels dimecres. Una manera més d'apropar els més petits al dia a dia de la nostra ciutat.

Els de 6è fem scratch

PROGRAMEM AMB SCRATCH

ARNAU PI

IZHAR MAÑAS

JOAN MONTSERRAT

Musicontes

Una de les activitats més divertides del PEE és la presència d'un contacontes a l'escola. Un any més, des de P4 fins a 2n han pogut gaudir de les explicacions del Jordi Jubany, amb el conte "El drac de les cireres"

Treballem amb Scratch a 5è

PAU GALOFRÉ

JANA FREIXES

PAU SANCHEZ

LUÍS LIRÓN

IVAN PAN

ENERITZA BEL

Celebrem la Castanyada

Un any més, per celebrar la festa de la Castanyada, les dues castanyeres ens han visitat a l'escola. Els hem cantat les cançons que hem après a l'aula, i hem gaudit d'una estona al pati tot menjant-nos les delicioses castanyes ...

Cicle mitjà al Vendrell

El divendres 27 d'octubre els alumnes de 3r i 4t van anar d'excursió al Vendrell, per visitar el camp d'aprenentatge sobre Pau Casals. Així doncs, durant tot el dia van poder conèixer la figura del música vendrellenc.

Cicle Superior a Santes Creus

Els alumnes de 5è i 6è van visitar el monestir de Santes Creus, com a activitat final del projecte que han realitzat sobre l'edat mitjana.

Cursa de Santa Úrsula

Una nodrida representació d'alumnes de l'escola van participar en cursa de Santa Úrsula.

Cercavila del bestiari infantil

Un any més coincidint amb la Fira de Santa Úrsula, els alumnes de l'escola han participat de la XVIII cercavila del bestiari infantil, acompanyant la cuca i la cabra de l'escola.

Visita al campanar

Els alumnes de 6è van visitar el campanar de la ciutat, per tal de conèixer la seva història i gaudir de les seves vistes. Aquesta visita forma part del projecte Vedruna Innova que duran a terme, i que es centrarà en aquest mon...

Manifest actes 1 d'octubre

Us deixem el manifest que va elaborar Vedruna Catalunya degut als fets ocorreguts el passat 1 d'octubre, i raó per la qual la nostra escola es suma a l'aturada que es va realitzar el dia 3 d'octubre.

Manifest de Vedruna Catalunya

Les escoles Vedruna no són alienes al que passa a la nostra societat, i és per això que davant dels fets ocorreguts el 20 de setembre van emetre conjuntament aquest comunicat

Lema del nou curs

M'escolto, em comprometo i em comunico amb la societat.

Projecte Escoles Verdes

JA TENIM LA REVISTA DIGITAL AMB ELS DIBUIXOS DEL PROJECTE ' ELS COLORS DEL BOSC' FETS PER L'ALUMNA LAIA GÁMEZ DE P5, CONJUNTAMENT AMB ALTRES ALUMNES DE LES ESCOLES VEDRUNA DE CATALUNYA.

Podeu trobar una mostra dels dibuixos de...

Reconeixement Projecte Chromebook a les escoles Vedruna Catalunya

ItWorldEdu

Volem informar-vos que el projecte Chromebook que realitzem totes les escoles Vedruna de Catalunya, ha estat escollit dins de les 5 millors Metodologies innovadores amb suport de les TIC d'aquest any per el comitè d...